در حال ویرایش
NTVRK
(بخش)
پرش به ناوبری
پرش به جستجو
هشدار:
شما وارد نشدهاید. نشانی آیپی شما برای عموم قابل مشاهده خواهد بود اگر هر تغییری ایجاد کنید. اگر
وارد شوید
یا
یک حساب کاربری بسازید
، ویرایشهایتان به نام کاربریتان نسبت داده خواهد شد، همراه با مزایای دیگر.
بررسی ضدهرزنگاری. این قسمت را پر
نکنید
!
==معرفی== واقعیت مجازی، بدون شک، در روند تبدیل شدن به یک مترقی و تکنولوژی تحول آفرین در مدرن انجمن. اکنون کاربران به تجربه جدید کاوش در دنیای مجازی تنها چیزی که آنها نیاز دارند یک هدست است. واقعیت مجازی به عنوان مجازی شناخته می شود زیرا در حال حاضر با استفاده از الگوریتم های کامپیوتری تولید می شود و بنابراین واقعی نیست. همچنین باید اشاره کنیم که تاریخچه همانطور که بسیاری معتقدند واقعیت مجازی به سالها قبل بازمیگردد مراحل اولیه VR که با آن آغاز شده است اولین دستگاه استریوسکوپی که توسط چارلز وتستون در سال 1838. یک واقعیت جالب این است که دستگاه چارلز و فناوری واقعیت مجازی امروزی تقریباً یکسان هستند. به عنوان دستگاه 1838 چارلز و راه حل محبوب VR موبایل که توسط Oculus توسعه یافته است، Gear VR، به اثر مشاهده دست یافته است یک تصویر سه بعدی با استفاده از دو تصاویر دو بعدی (یکی مشاهده شده از هر چشم) برای فریب مغز. اگرچه اصول مشابه هستند، اما بسیار تغییر کرده. بزرگترین پیشرفت این است قدرت محاسباتی که به طور مطلق است تغییر چهره «بازی» و در نهایت ما را یک قدم به آنچه داریم نزدیکتر می کند در فیلم هایی مانند The Matrix، The Lawnmower Man و اخیراً Ready دیده می شود بازیکن یک دستگاههای واقعیت مجازی در دسترس عمومی امروزی در آن کار میکنند راهی که شبیه بازی های کامپیوتری است از مانیتور استفاده کنید با این حال، به جای بازی a بازی روی مانیتور، به طور همزمان روی دو نمایشگر کوچک داخل یک هدست پوشیدنی اجرا می شود. تا کاربر بتواند به وضوح تصویر را روی مانیتورها ببینید که به صورت نزدیک به یک اینچ به هر چشم، یک جفت لنز بین مانیتور و نصب شده است چشمها. این لنزها به جای اینکه تصویر را مانند دوربین دوچشمی بزرگ کنند، در واقع می سازند به دورتر نگاه می کند، مانند نگاه کردن از طریق دوربین دوچشمی از سمت "اشتباه". این جلوه دور به تصاویر مانیتور اجازه می دهد تا شبیه چیزی به نظر برسند که ما واقعا هستیم دیدن، فریب دادن مغز و دستیابی به اثر جایگزینی واقعی با مجازی اگر این کار را برای شما پیچیده نمی کند به اندازه کافی، حتی فناوری بیشتری در حال تولید است اعمال شده برای دستیابی به تعامل در داخل تجربه مجازی مثلا اجازه دادن کاربر برای چرخاندن سر خود از یک طرف به طرف دیگر سمت و داخل اتاق مجازی را ببینید، آخرین پیشرفت ها در VR الگوریتم های پردازش تصویر را اعمال کرده و بر اساس آن واکنش نشان می دهند دقیقه، حرکات دقیق سر. اساسا، دو دوربین واقع در هدست "see" محیط اطراف استفاده از r، ایجاد کنید مرجع از اطراف، و سعی کنید تا بفهمیم کاربر چقدر در حال چرخش است سر او در مقایسه با آنچه که هستند "دیدن." این را می توان با دو دوست که در یک اتاق ایستاده اند مقایسه کرد. یکی سرش را برمیگرداند و دوست دیگر باید مدام چک کند و گزارش دهید که دوست چقدر در جهت عقربه های ساعت فاصله دارد سر خود را در مقایسه با حرف اول می چرخانند چرخشی که بر سر آن توافق کرده اند. اجازه دادن
خلاصه:
لطفاً توجه داشته باشید که همهٔ مشارکتها در همگرا ممکن است توسط دیگر مشارکتکنندگان تغییر یابند، ویرایش یا حذف شوند. اگر نمیخواهید نوشتههایتان بیرحمانه ویرایش شوند؛ بنابراین، آنها را اینجا ارائه نکنید.
شما همچنین به ما تعهد میکنید که خودتان این را نوشتهاید یا آن را از یک منبع با مالکیت عمومی یا مشابه آزاد آن برداشتهاید (
همگرا:حق تکثیر
را برای جزئیات بیشتر ببینید).
کارهای دارای حق تکثیر را بدون اجازه ارائه نکنید!
برای ویرایش این صفحه، لطفاً به سوال زیر پاسخ دهید (
اطلاعات بیشتر
):
What is the capital of Spain
لغو
راهنمای ویرایش
(در پنجرهٔ تازه باز میشود)
منوی ناوبری
ابزارهای شخصی
به سامانه وارد نشدید
بحث
مشارکتها
ایجاد حساب
ورود
فضاهای نام
صفحه
بحث
فارسی
بازدیدها
خواندن
ویرایش
نمایش تاریخچه
بیشتر
جستجو
ناوبری
صفحهٔ اصلی
همه پروژهها
همه رستهها
پروژههای بازی
پروژههای این ماه
شیوهنامه نگارش و ارزیابی
صفحه نمونه پروژه
تغییرات اخیر
مقالهٔ تصادفی
راهنما دربارهٔ مدیاویکی
ابزارها
پیوندها به این صفحه
تغییرات مرتبط
صفحههای ویژه
اطلاعات صفحه