در حال ویرایش
NTVRK
پرش به ناوبری
پرش به جستجو
هشدار:
شما وارد نشدهاید. نشانی آیپی شما برای عموم قابل مشاهده خواهد بود اگر هر تغییری ایجاد کنید. اگر
وارد شوید
یا
یک حساب کاربری بسازید
، ویرایشهایتان به نام کاربریتان نسبت داده خواهد شد، همراه با مزایای دیگر.
بررسی ضدهرزنگاری. این قسمت را پر
نکنید
!
[[پرونده:NTVRK.png|300px|thumb|left|NTVRK Logo]] ==معرفی== واقعیت مجازی، بدون شک، در روند تبدیل شدن به یک مترقی و تکنولوژی تحول آفرین در مدرن انجمن. اکنون کاربران به تجربه جدید کاوش در دنیای مجازی تنها چیزی که آنها نیاز دارند یک هدست است. واقعیت مجازی به عنوان مجازی شناخته می شود زیرا در حال حاضر با استفاده از الگوریتم های کامپیوتری تولید می شود و بنابراین واقعی نیست. همچنین باید اشاره کنیم که تاریخچه همانطور که بسیاری معتقدند واقعیت مجازی به سالها قبل بازمیگردد مراحل اولیه VR که با آن آغاز شده است اولین دستگاه استریوسکوپی که توسط چارلز وتستون در سال 1838. یک واقعیت جالب این است که دستگاه چارلز و فناوری واقعیت مجازی امروزی تقریباً یکسان هستند. به عنوان دستگاه 1838 چارلز و راه حل محبوب VR موبایل که توسط Oculus توسعه یافته است، Gear VR، به اثر مشاهده دست یافته است یک تصویر سه بعدی با استفاده از دو تصاویر دو بعدی (یکی مشاهده شده از هر چشم) برای فریب مغز. اگرچه اصول مشابه هستند، اما بسیار تغییر کرده. بزرگترین پیشرفت این است قدرت محاسباتی که به طور مطلق است تغییر چهره «بازی» و در نهایت ما را یک قدم به آنچه داریم نزدیکتر می کند در فیلم هایی مانند The Matrix، The Lawnmower Man و اخیراً Ready دیده می شود بازیکن یک دستگاههای واقعیت مجازی در دسترس عمومی امروزی در آن کار میکنند راهی که شبیه بازی های کامپیوتری است از مانیتور استفاده کنید با این حال، به جای بازی a بازی روی مانیتور، به طور همزمان روی دو نمایشگر کوچک داخل یک هدست پوشیدنی اجرا می شود. تا کاربر بتواند به وضوح تصویر را روی مانیتورها ببینید که به صورت نزدیک به یک اینچ به هر چشم، یک جفت لنز بین مانیتور و نصب شده است چشمها. این لنزها به جای اینکه تصویر را مانند دوربین دوچشمی بزرگ کنند، در واقع می سازند به دورتر نگاه می کند، مانند نگاه کردن از طریق دوربین دوچشمی از سمت "اشتباه". این جلوه دور به تصاویر مانیتور اجازه می دهد تا شبیه چیزی به نظر برسند که ما واقعا هستیم دیدن، فریب دادن مغز و دستیابی به اثر جایگزینی واقعی با مجازی اگر این کار را برای شما پیچیده نمی کند به اندازه کافی، حتی فناوری بیشتری در حال تولید است اعمال شده برای دستیابی به تعامل در داخل تجربه مجازی مثلا اجازه دادن کاربر برای چرخاندن سر خود از یک طرف به طرف دیگر سمت و داخل اتاق مجازی را ببینید، آخرین پیشرفت ها در VR الگوریتم های پردازش تصویر را اعمال کرده و بر اساس آن واکنش نشان می دهند دقیقه، حرکات دقیق سر. اساسا، دو دوربین واقع در هدست "see" محیط اطراف استفاده از r، ایجاد کنید مرجع از اطراف، و سعی کنید تا بفهمیم کاربر چقدر در حال چرخش است سر او در مقایسه با آنچه که هستند "دیدن." این را می توان با دو دوست که در یک اتاق ایستاده اند مقایسه کرد. یکی سرش را برمیگرداند و دوست دیگر باید مدام چک کند و گزارش دهید که دوست چقدر در جهت عقربه های ساعت فاصله دارد سر خود را در مقایسه با حرف اول می چرخانند چرخشی که بر سر آن توافق کرده اند. اجازه دادن ==ایده== هدف ما ایجاد یک محصول منحصر به فرد و بصری است دنیای جذاب، آماده کاوش، پر جمعیت و حتی تغییر شکل برای مطابقت با همه کاربران نیاز دارد. کاربران NetVRk قادر به استفاده خواهند بود دنیای خود را برای شخصی و حرفه ای در حین لذت بردن از مبتنی بر بلاک چین اکوسیستمی که برای آنها فراهم می کند ابزارهایی برای کسب درآمد از محیط های VR خود یک اقتصاد امن اکوسیستم توکن موارد استفاده توکن NetVRk خرید دارایی توکن NETVRK را می توان برای خرید دارایی در دنیای واقعیت مجازی که در آن هستید استفاده کرد. دارایی ها می تواند شامل ساختمان ها، وسایل نقلیه، خانه ها و بسیاری موارد دیگر باشد که در بازار NETVRK یافت می شوند. خرید زمین درست مانند دنیای آفلاین، زمین نیز یک کالای ارزشمند در دنیای VR در نتورک است. از توکن ها می توان برای خرید زمین در نقاط مهم املاک و مستغلات مانند مشرف به ساحل یا درست در مقابل شهر استفاده کرد. خرید فضای تبلیغاتی توکنهای NTVRK را میتوان برای خرید فضای تبلیغاتی استفاده کرد، که میتوان از آن برای ایجاد نوعی درآمد غیرفعال استفاده کرد و برای سود سالم به طرفهای دیگر فروخته شد. NFTS تولید کنید این توکن همچنین میتواند برای تولید توکنهای غیرقابل تعویض (NFT) استفاده شود، که راه دیگری برای کسب درآمد اضافی است. چنگ زدن یکی دیگر از راههای کسب درآمد غیرفعال با توکن NTVRK میتواند از طریق شرطبندی انجام شود، که بر اساس قرار دادن توکنهایشان در شبکه، درصد ثابتی از سود را به سهامداران پرداخت میکند. اندازه بازار ارزش بازار جهانی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در سال 2018 حدود 26.7 میلیارد دلار بود و انتظار میرود که تا سال 2025 به حدود 814.7 میلیارد دلار برسد، با CAGR 63 درصدی بین سالهای 2019 و 2025. نوآور بودن : تعریف بازار هدف: تعریف مشتری: تعریف مشکل و راه حل: مشکل با این همه پتانسیل، چه چیزی مانع از تبدیل شدن VR به جریان اصلی می شود؟ فقدان محتوای با کیفیت مقدار محدودی از محتوای با کیفیت در محیط VR. کمبود ابزار طراحی خوش ساخت مسائل ورودی استانداردهای بالا و شرایط پیچیده برای کاربر معمولی از نظر تولید محتوا. هزینه گران برای ایجاد اپلیکیشن عدم وجود گزینه های کسب درآمد فقدان راههای ممکن برای کسب درآمد از فعالیتها در VR یا صنایع اصلی برای سرمایهگذاری در صنعت. راه حل یک پلتفرم VR اجتماعی با ابزارها و زیرساخت های ایجاد قدرتمند برای ایجاد، اشتراک گذاری، تجربه و کسب درآمد از VR به راحتی. اپ استور VR امکان ساخت اپلیکیشن و تجربه آنها را با دیگران فراهم می کند. مقدار نامحدود محتوای منحصر به فرد تعداد نامحدودی از جهان های VR منحصر به فرد و کاملاً تعاملی. ما علاقه جدید و بی پایان به VR با رشد سریع مصرف کننده ارائه می دهیم. کاربران در همه سطوح می توانند جهان های واقعیت مجازی/برنامه ها را ایجاد کنند بدون دانش فنی، کاربران می توانند با استفاده از ویرایشگر منحصر به فرد نتورک و ابزارهای چند منظوره، محتوای VR جذاب برای کسب و کار یا تفریح ایجاد کنند. کسب درآمد و پاداش برای مشارکت همه کاربران VR از این نفع خواهند برد. با تمام VR زیر یک سقف، کسب و کارها می توانند از طریق ابزارهای متعددی برای کسب درآمد سرمایه گذاری کنند. آینده نگری: برای تبدیل شدن به تکامل بعدی اینترنت با ارائه راهی برای مصرف به جهان و ایجاد تجربیات همهجانبه در حالی که کسب درآمد و به اشتراک گذاری محتوایی که منجر به یک ابر دنیای مجازی در حال گسترش می شود. ارتباط پروژه به بلاکچین : ==تیم== تعداد اعضا: [https://www.linkedin.com/in/michael-katseli-00494b35/ MICHAEL KATSELI] [https://www.linkedin.com/in/linus-chee-188307bb/ LINUS CHEE] [https://www.linkedin.com/in/dan-kennedy-1109aa20a DANIEL KENNEDY] [https://www.linkedin.com/in/ian-friend-bb949657/ IAN FRIEND] [JONATHAN WERNICK] [https://www.linkedin.com/in/alon-saranga-2688431a/ ALON SARANGA] [https://www.linkedin.com/in/samwey/ SAM WEY] [https://www.linkedin.com/in/jay-shindell-36003b2/ JAY SHINDELL] [https://www.linkedin.com/in/andy-chen-332938105 ANDY CHEN] [https://www.linkedin.com/in/milow/ MICHAEL LOW] [https://www.linkedin.com/in/nii-hideo-50682a1b1/ NII HIDEO] [https://www.linkedin.com/in/artak-avetisyan-72049b192/ ARTAK AVETISYAN] [https://www.linkedin.com/in/ryan-jun-b64573205/ RYAN JUN] [https://www.linkedin.com/in/jaecheolhong/ JAE CHEOL HONG] [https://www.linkedin.com/in/ahmed-munoz-70a920175/ AHMED MUNOZ] [https://www.linkedin.com/in/brandon-popovich-47346b54/ BRANDON POPOVICH] [https://www.linkedin.com/in/nralphgamedev/ NATHAN RALPH] [https://www.linkedin.com/in/brainstormsounds/ BRIAN STURM] [https://www.linkedin.com/in/patryk-k-44484b11/ PATRYK KOSOW] [https://www.linkedin.com/in/michael-wong-14489972/ MICHAEL WONG] [https://www.linkedin.com/in/juan-torres-502722a4/ JUAN TORRES] [https://www.linkedin.com/in/lynelshakyaver/ LYNEL SHAKYAVER] [https://www.linkedin.com/in/jasonjerald/ JASON JERALD] [https://www.linkedin.com/in/howard-neely-05872a20/ HOWARD NEELY] [https://www.linkedin.com/in/garlam/ GARLAM WON] عکس: اسم کامل: پروفایل های لینکدین: اسکم بودن پروژه: [[پرونده:Isthiscoinascamlogo.png|30px|link=https://isthiscoinascam.com/check/netvrk]] isthiscoinscam.com Score: 3.44 ==سرمایه== امتیاز ICO (10 امتیاز): امتیاز جذب سرمایه گذار (5 امتیاز): امتیاز مارکت کپ (5 امتیاز): ==ارائه محصول== ارائه محصول شامل موارد زیر است و هر کدام چهار امتیاز دارند: وایت پیپر: [[پرونده:White Papers Icon.png|30px|link=https://whitepaper.netvrk.co/]] White Paper آگاهی بخش بودن وایت پیپر: معرفی ویدئویی: مایل استون ها: 2016 • NetVRk prototyping • Self-funding • Completed POC 2017 • Gathering talent (management, business, marketing) • Established core concept • Completed development on immersive VR locomotion 2018 • Expo participation • China roadshow • Seed round fundraising • Developed core mainframe 2019 Q1-Q2 • Blockchain and non-blockchain based environment scaling • Smart-contract deployment • New website creation • Establishment of investor relations 2019 Q3-Q4 • Partnership with HTC • Completed detailed NetVRk prototype of content creation system. 2020 • Platform development • Business development • Fundraising. 2021 • Early access release • Business development and expansion • Public token offering 2022 • Global NetVRk: migration of all VR/AR content • Expansion into Asian and European markets نمونه اولیه یا MVP: پروژه اجرا شده ==بازاریابی و شبکه های اجتماعی== بازاریابی و شبکه اجتماعی شامل موارد زیر است ، هر کدام از عناصر اصلی چهار امتیاز دریافت می کنند: [[File:Twitter Logo Mini.svg|30px|link=https://twitter.com/netvrk1]] Followers: 73.6K [[File:Telegram logo.svg|30px|link=https://t.me/Netvrk_Announcements]] Followers: 18.7K [[File:Instagram icon.png|30px|link=https://www.instagram.com/netvrk//]] Followers: 1.8K [[File:Facebook icon 2013.svg|30px|link=https://www.facebook.com/NetvrkVR]] Followers: 1.2K [[پرونده:Reddit.png|30px|link=https://www.reddit.com/r/NetVRk//]] Followers: 1.1k ==وضعیت پروژه== ==درجه آمادگی سرمایه گذاری== [[رده:پروژهها]] [[رده:پروژههای بازی]]
خلاصه:
لطفاً توجه داشته باشید که همهٔ مشارکتها در همگرا ممکن است توسط دیگر مشارکتکنندگان تغییر یابند، ویرایش یا حذف شوند. اگر نمیخواهید نوشتههایتان بیرحمانه ویرایش شوند؛ بنابراین، آنها را اینجا ارائه نکنید.
شما همچنین به ما تعهد میکنید که خودتان این را نوشتهاید یا آن را از یک منبع با مالکیت عمومی یا مشابه آزاد آن برداشتهاید (
همگرا:حق تکثیر
را برای جزئیات بیشتر ببینید).
کارهای دارای حق تکثیر را بدون اجازه ارائه نکنید!
برای ویرایش این صفحه، لطفاً به سوال زیر پاسخ دهید (
اطلاعات بیشتر
):
What is the capital of Spain
لغو
راهنمای ویرایش
(در پنجرهٔ تازه باز میشود)
منوی ناوبری
ابزارهای شخصی
به سامانه وارد نشدید
بحث
مشارکتها
ایجاد حساب
ورود
فضاهای نام
صفحه
بحث
فارسی
بازدیدها
خواندن
ویرایش
نمایش تاریخچه
بیشتر
جستجو
ناوبری
صفحهٔ اصلی
همه پروژهها
همه رستهها
پروژههای بازی
پروژههای این ماه
شیوهنامه نگارش و ارزیابی
صفحه نمونه پروژه
تغییرات اخیر
مقالهٔ تصادفی
راهنما دربارهٔ مدیاویکی
ابزارها
پیوندها به این صفحه
تغییرات مرتبط
صفحههای ویژه
اطلاعات صفحه