UNI: تفاوت میان نسخهها
خط ۴۷: | خط ۴۷: | ||
ارائه محصول شامل موارد زیر است و هر کدام چهار امتیاز دارند: | ارائه محصول شامل موارد زیر است و هر کدام چهار امتیاز دارند: | ||
وایت پیپر: | وایت پیپر:[https://whitepaper.io/document/708/uniswap-whitepaper دارد] | ||
آگاهی بخش بودن وایت پیپر: | آگاهی بخش بودن وایت پیپر: |
نسخهٔ ۲۳ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۵۳
معرفی
Uniswap از ذخایر نقدینگی ادغام شده و فرمول ثابت بازارسازی محصول استفاده می کند. به عبارت کمتر انتزاعی، به این معنی است که ارائه دهندگان نقدینگی می توانند توکن ها را به استخرها اضافه کنند و سایرین می توانند با قرارداد هوشمند به عنوان طرف مقابل خود، مستقیماً با آن استخرها معامله کنند. ارائه دهندگان نقدینگی از معاملات انجام شده در مقابل استخر نقدینگی که به آن عرضه کرده اند، کارمزد دریافت می کنند. مزیت این مدل این است که استفاده از آن بسیار آسان است زیرا نه ارائه دهندگان نقدینگی و نه معامله گران نیازی به یافتن طرف مقابل برای استفاده از سیستم ندارند. نکته منفی این است که معامله گران گاهی اوقات لغزش قابل توجهی را تجربه می کنند و اینکه یک تامین کننده نقدینگی همیشه آنطور که می توان انتظار داشت سودآور نیست.
ایده
نوآور بودن :
تعریف بازار هدف:
تعریف مشتری:
تعریف مشکل و راه حل:
آینده نگری:
ارتباط پروژه به بلاکچین :
تیم
تعداد اعضا:
عکس: ع
اسم کامل:
پروفایل های لینکدین:
اسکم بودن پروژه:
سرمایه
امتیاز ICO (10 امتیاز):
امتیاز جذب سرمایه گذار (5 امتیاز):
امتیاز مارکت کپ (5 امتیاز):
ارائه محصول
ارائه محصول شامل موارد زیر است و هر کدام چهار امتیاز دارند:
وایت پیپر:دارد
آگاهی بخش بودن وایت پیپر:
معرفی ویدئویی:
مایل استون ها:
نمونه اولیه یا MVP:
بازاریابی و شبکه های اجتماعی
بازاریابی و شبکه اجتماعی شامل موارد زیر است ، هر کدام از عناصر اصلی چهار امتیاز دریافت می کنند:
تویتر:
فیس بوک:
گیت هاب:
یوتیوب:
مدیوم:
امتیازات بیشتر
بیت کوین تالک:
تلگرام/اسلاگ/دیسکورد:
رددیت:
بیت کوین ویکی:
بلاگ: