SUSHI: تفاوت میان نسخهها
خط ۶۱: | خط ۶۱: | ||
یوتیوب:[https://www.youtube.com/watch?v=bAXFpTbooTc دارد] | یوتیوب:[https://www.youtube.com/watch?v=bAXFpTbooTc دارد] | ||
مدیوم:[https://medium.com/sushiswap-org | مدیوم:[https://medium.com/sushiswap-org اول] [https://medium.com/@sushichef دوم] | ||
امتیازات بیشتر | امتیازات بیشتر |
نسخهٔ ۵ نوامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۱:۵۲

معرفی
SushiSwap یک صرافی غیرمتمرکز است که بر اساس پلتفرم اتریوم ساخته شده است. سوشی سواپ از یک سیستم بازارسازی خودکار به جای یک دفتر سفارش سنتی استفاده می کند. به جای تطبیق سفارشات خرید و فروش فردی، کاربران می توانند دو دارایی را با هم ترکیب کنند تا بعد با هم معامله شوند و قیمت بر اساس نسبت بین این دو تعیین می شود. فعالیت SushiSwap به عنوان یک فورک Uniswap آغاز شد. با این حال، به یک جایگزین متنوع تر و مردمی تر مبدل شد.
ظهور SushiSwap SushiSwap به عنوان یک فورک ساده از Uniswap آغاز شد. چیزی که آن را در زمان راه اندازی متفاوت می کرد این بود که SushiSwap هم توکن حاکمیتی (SUSHI) و هم استخراج نقدینگی را ارائه می کرد. SushiSwap در ابتدا به کاربران خود اجازه داد توکنهای Uniswap LP را در SushiSwap به اشتراک بگذارند تا توکنهای SUSHI را به دست آورند. پس از حدود دو هفته، خالق SushiSwap، یک چهره قطبی که با نام مستعار Chef Nomi شناخته میشود، قصد داشت همان توکنهای Uniswap LP را برای داراییهایی که به SushiSwap منتقل میشوند، بازخرید کند. این عمل به عنوان یک حمله خون آشامی تعبیر شد.
در ابتدا انگیزه زیادی برای انتقال نقدینگی از Uniswap به SushiSwap وجود داشت، که منجر به افزایش نقدینگی در Uniswap شد زیرا سرمایه گذاران به دنبال بازدهی بالا بودند. اما Uniswap تحت تأثیر پمپ SushiSwap و مهاجرت قرار نگرفت - سطوح نقدینگی صرافی پس از مهاجرت نقدینگی SushiSwaps به سطوح قبلی خود بازگشت - حتی اندکی افزایش هم یافت.
پس از اقدام مشکوک Chef Nomi و خروج متعاقبش، جامعه به سرعت قوانین روشنی را برای مالکیت و کنترل پروتکل سازماندهی کرد تا در مسیری پایدار به جلو حرکت کند. مالکیت مؤثر SuhsiSwap به آدرس های مولتی سیگ ها و عملیات های مولتی سیگ تقسیم شد.
اعضای تیم
ایده
تیم
تعداد اعضا:(منبع)
عکس: (منبع)
اسم کامل: (منبع)
پروفایل های لینکدین: (منبع)
اسکم بودن پروژه:(منبع)
سرمایه
امتیاز ICO (10 امتیاز):
امتیاز جذب سرمایه گذار (5 امتیاز):
امتیاز مارکت کپ (5 امتیاز):
ارائه محصول
ارائه محصول شامل موارد زیر است و هر کدام چهار امتیاز دارند:
وایت پیپر:
آگاهی بخش بودن وایت پیپر:
معرفی ویدئویی:
مایل استون ها:
نمونه اولیه یا MVP:
بازاریابی و شبکه های اجتماعی
بازاریابی و شبکه اجتماعی شامل موارد زیر است ، هر کدام از عناصر اصلی چهار امتیاز دریافت می کنند:
تویتر:دارد
فیس بوک:دارد
گیت هاب:دارد
یوتیوب:دارد
مدیوم:اول دوم
امتیازات بیشتر
بیت کوین تالک:
تلگرام/اسلاگ/دیسکورد:دیسکورد:دارد
رددیت:اولدوم
بیت کوین ویکی:
بلاگ/داکس:داکس:دارد فوروم:دارد