GRT
معرفی[ویرایش]
Graph یک پروتکل نمایهسازی برای جستوجوی دادهها برای شبکههایی مانند اتریوم و IPFS است که بسیاری از برنامهها را هم در DeFi و هم در اکوسیستم Web3 گستردهتر تامین میکند. هر کسی میتواند APIهای باز، به نام زیرگراف، بسازد و منتشر کند، که برنامهها میتوانند با استفاده از GraphQL برای بازیابی دادههای بلاک چین پرس و جو کنند. یک سرویس میزبانی شده در حال تولید وجود دارد که شروع ساختن بر روی The Graph را برای توسعه دهندگان آسان می کند و شبکه غیرمتمرکز اواخر امسال راه اندازی می شود. Graph در حال حاضر از نمایه سازی داده ها از اتریوم، IPFS و POA پشتیبانی می کند و به زودی شبکه های بیشتری ارائه می شود.
ایده[ویرایش]
API Global GraphQL زیرگراف ها را می توان در یک نمودار جهانی از تمام اطلاعات عمومی جهان تشکیل داد. این دادهها را میتوان تبدیل کرد، سازماندهی کرد و در بین برنامهها به اشتراک گذاشت تا هرکسی بتواند تنها با چند ضربه کلید جستجو کند.
تمام داده ها در شبکه های باز با یکپارچگی قابل تأیید ذخیره و پردازش می شوند. Graph جستجوی این داده ها را سریع، قابل اعتماد و ایمن می کند.
نوآور بودن :
با سرورهای سفارشی خداحافظی کنید
قبل از The Graph، تیم ها باید سرورهای نمایه سازی اختصاصی را توسعه و راه اندازی می کردند. این نیاز به منابع مهندسی و سخت افزاری قابل توجهی داشت و ویژگی های امنیتی مهم مورد نیاز برای تمرکززدایی را شکست.
تعریف بازار هدف:
تا به امروز، بیش از 3000 زیرگراف توسط هزاران توسعهدهنده، برای برنامههای کاربردی مانند Uniswap، Synthetix، Aragon، AAVE، Gnosis، Balancer، Livepeer، DAOstack، Decentraland و بسیاری دیگر به کار گرفته شده است. استفاده از Graph با بیش از 50٪ MoM رشد کرده است و در ماه سپتامبر 2020 به بیش از 7 میلیارد جستجو رسیده است.
The Graph دارای یک جامعه جهانی است، از جمله بیش از 200 گره Indexer در شبکه آزمایشی و بیش از 2000 متصدی در برنامه Curator از اکتبر 2020. برای تأمین مالی توسعه شبکه، The Graph از اعضای جامعه، VCهای استراتژیک و افراد تأثیرگذار در بلاک چین سرمایه جمع آوری کرد. جامعه ای از جمله Coinbase Ventures، DCG، Framework، ParaFi Capital، CoinFund، DTC، Multicoin، Reciprocal Ventures، SPC، Tally Capital و دیگران. بنیاد گراف همچنین فروش عمومی GRT را با مشارکت 99 کشور (غیر از ایالات متحده) با موفقیت به پایان رساند. تا به امروز از نوامبر 2020، The Graph حدود 25 میلیون دلار جمع آوری کرده است.
تعریف مشتری:
تعریف مشکل و راه حل:
آینده نگری:
ارتباط پروژه به بلاکچین :
تیم[ویرایش]
تیم Graph شامل متخصصانی از بنیاد اتریوم، OpenZeppelin، Decentraland، Orchid، MuleSoft است که منجر به IPO و خرید توسط Salesforce، Puppet، Redhat و Barclays شده است.
تیم موسس اولیه شامل یانیو تال (سرپرست پروژه)، براندون رامیرز (سرپرست تحقیق) و یانیس پولمن (رهبر فناوری) است.
بنیانگذاران سوابق مهندسی دارند و 5-8 سال با هم کار کرده اند. تال و رامیرز مهندسی برق را در USC تحصیل کردند و با هم در MuleSoft، یک شرکت ابزار توسعه API که تحت یک IPO قرار گرفت و به SalesForce فروخته شد، کار کردند.
آنها قبلاً یک استارتاپ ابزارهای توسعه دهنده را با هم تأسیس کردند و بخش قابل توجهی از حرفه خود را صرف بهینه سازی پشته API کرده اند. در آخرین راه اندازی خود، بنیانگذاران یک چارچوب سفارشی بر روی یک پایگاه داده تغییرناپذیر به نام Datomic ساختند. Graph از این دیدگاه برای ایجاد APIهای تغییرناپذیر و دسترسی به داده ها با استفاده از زبان پرس و جو GraphQL متولد شد.
عکس:
اسم کامل:
پروفایل های لینکدین:
اسکم بودن پروژه:
سرمایه[ویرایش]
امتیاز ICO (10 امتیاز):
امتیاز جذب سرمایه گذار (5 امتیاز):
امتیاز مارکت کپ (5 امتیاز):
ارائه محصول[ویرایش]
ارائه محصول شامل موارد زیر است و هر کدام چهار امتیاز دارند:
وایت پیپر:
آگاهی بخش بودن وایت پیپر:
معرفی ویدئویی:
مایل استون ها:
نمونه اولیه یا MVP:
در حال اجراست
بازاریابی و شبکه های اجتماعی[ویرایش]
بازاریابی و شبکه اجتماعی شامل موارد زیر است ، هر کدام از عناصر اصلی چهار امتیاز دریافت می کنند: